Cele mai noi informatii pentru studentii ISB


Bursa URSUS – „Studenți pentru Comunitate” 2024-2025

Societatea URSUS Brewieries SA acordă și anul acesta o bursă studiu studenților Facultăţii de Ingineria Sistemelor Biotehnice din anul II și III din cadrul programelor de studiu nivel licență și studenților din anul I, programe de studiu nivel de masterat, în cadrul programului  ”Bursa URSUS – Studenți pentru Comunitate”. La concursul de acordare a burselor nominale pot participa doar studenţii integralişti care au obţinut în semestrul precedent desfăşurării concursului minimum media 8 şi care au o conduită academică demonstrată printr-o scrisoare de recomandare din partea unui cadru didactic universitar. Studenţii care se vor înscrie la concurs vor prezenta următoarele documente:

1.   Cerere tip adresată Facultăţii de Ingineria Sistemelor Biotehnice;

2.   Adeverinţă eliberată de facultate care atestă media generală pe ultimul semestru/an încheiat;

3.   Scrisoare de recomandare din partea unui cadru didactic universitar;

4.   Curriculum Vitae;

5.   Acord prelucrare date cu caracter personal conform modelului tip;

6.   Scrisoare de motivare în care studentul trebuie să prezinte: (a) organizaţiile non-profit, neguvernamentale, non-politice din care face sau a făcut parte pe perioada studiilor universitare; (b) poziţia ocupată (ex. coordonator departament/vice-preşedinte/preşedinte) în cadrul acestora şi în ce perioadă; (c) activitatea desfăşurată în cadrul acestora (ex. voluntar/coordonator/iniţiator), proiecte coordonate şi/sau iniţiate şi/sau în care a fost implicat în cadrul acestor organizaţii şi rezultatele acestor proiecte;

7.   Participarea în cadrul proiectelor de implicare în comunitate menţionate în scrisoarea de motivare trebuie confirmate prin adeverinţe depuse în original

8.   Acorduri prelucrare date cu caracter personal (fisiere GDPR)

Termenul limită de depunere a dosarelor este data de Vineri, 20 ianuarie 2025, ora 12:00, la secretariatul facultății (interval zilnic de depunere 900-1300).


Oportunitate angajare AERZEN Romania

Pentru absolvent inginerie mecanica sau mecatronica.


Oportunitate angajare United PetFood Romania

Profiluri disponibile: inginer mecanic (anul IV sau master); inginer automatist (anul IV sau master).


Anunturi Acordare Burse


Posibilitate angajare studenti IPA

Laboratorul Eurofins Asbestos Testing Romania se dezvoltă și este în căutarea mai multor colegi care să se alăture colectivului în pozițiile de laborant chimist (studii superioare in derulare).


Anunt plata burse


Acordare Burse Sociale

În vederea acordării burselor sociale, conform Metodologiei privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenții UNSTPB studenții trebuie să depună următoarele documente justificative ale veniturilor pentru ultimele 12 luni (octombrie 2023-septembrie 2024), înainte de începerea anului universitar.

Plafonul pentru acordarea bursei sociale este salariul de bază minim net pe economie – 2363 lei lunar/membru de familie, conform Procedurii privind calcularea și dovedirea veniturilor nete.

Dosarele pentru acordarea bursei sociale se depun în perioada 08.10.2024-25.10.2024 la Secretariatul ISB în intervalul orar 09:00-13:00.


Ghiduri accesare si utilizare platforme

(Moodle, Teams, studenti.pub.ro, my.upb.ro etc.)

Ghidurile pentru accesarea si utilizarea platformelor de cursuri sunt disponibile la adresa my.upb.ro/ghid-studenti.

Linkurile pentru accesarea tuturor platformelor sunt disponibile si pe acest site, in meniul principal (Studenti -> Platforme).

In atentia studentilor din anul I (licenta si master). Identificarea datelor de conectare (nume utilizator si stabilire parola), precum si a adresei de email alocata de UPB, se fac urmarind pasii din tutorialul de activare a contului de la adresa (https://my.upb.ro/tutorials/my.upb.ro_Ghid_activare_cont.pdf).

Autentificarea pe platforma de cursuri (curs.upb.ro) se face in doi pasi, utilizand o aplicatie instalata pe telefon (recomandare: Google Authenticator). Ghidul de utilizare al acestei aplicatii se afla aici (ATENTIE: folositi adresa my.upb.ro daca nu functioneaza login.upb.ro).

In cazul activitatilor didactice online, Microsoft Teams trebuie lansat de pe platforma my.upb.ro, sectiunea "Servicii". In caz contrar nu se garanteaza functionarea corecta.

Foarte important! Nu dezinstalati de pe telefon aplicatia pe care ati folosit-o pentru autentificarea in doi pasi (FreeOTP sau Google Authenticator)! In caz contrar nu veti mai putea accesa platformele de cursuri. In cazul in care ati dezinstalat aplicatia, accesati platforma https://ticketing.upb.ro/open.php, la Subiect alegeti Login (login.upb.ro), apasati Creeaza tichet si explicati in detaliu problema.


Inscriere Pedagogie (facultativ)


ANUNTURI CAZARE 2024

cu privire la cazările în căminele UNSTPB în anul universitar 2024-2025


Festivitate absolvire licenta si masterat, promotia 2024

Festivitatea de absolvire pentru studiile universitare de licență și masterat, promoția 2024, va avea loc în data de 11 iulie 2024, ora 14:00, în Aula Magna a Universității Naționale de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București.

Festivitatea de absolvire a șefilor de promoție va avea loc în data de 6 iulie 2024, ora 18:00.

Vă așteptăm să sărbătorim împreună aceste momente importante!


Recuperare laborator Chimie:

27 si 28 August, sala EG001, orele 10/14


Eliberare acte studii

Incepand cu data de 10.06.2024 se va proceda la eliberarea actelor de studii si pentru absolventii promotiei 2023 (licenta si master).

Ridicarea actelor de studii se va face de la Biroul Acte de Studii, situat in cladirea Rectorat, Camera 307.

Programul de eliberare este de luni pana vineri, intre orele 9,00 - 13,00, in conformitate cu Regulamentul privind regimul actelor de studii si al documentelor universitare in cadrul Politehnicii Bucuresti.

Va rugam sa luati masuri in consecinta.



Programarea examenelor


Anunt INTERNSHIP PepsiCo


BURSE sem. II, 2024

Toate Bursele Sociale alocate în sem.I, se păstrează și în sem.II, 2023-2024, deoarece acestea sunt acordate pentru întreg anul universitar, conform Hotărârii CA.


INTERNSHIP pentru studentii de la specializarea MIAIA



Alegeri studenti

În urma ultimei ședințe de Senat a fost aprobat regulamentul, respectiv calendarul alegerilor pentru Consiliul Facultății și Senatul Universității.

Începând cu data de 16.02.2024, până sâmbătă, 24.02.2024, se acordă timp pentru depunerea candidaturilor.

De menționat este ca facultatea noastră dispune de:

• ⁠6 locuri în Consiliul Facultății;

• ⁠1 loc în Senatul Universității. 


Înscrierea candidaților pentru alegerile privind studenții reprezentanți se va desfășura exclusiv online. Candidaturile se consideră valabile doar dacă se duc la finalitate cele 2 etape și anume: completarea unui formular de înscriere [1] și trimiterea unui e-mail la adresa  alegeristudenti@upb.ro

E-mail-ul trebuie să conțină următoarele documente:

• CV;

• ⁠Adeverința de student valabilă eliberată de secretariatul facultății; 

• ⁠Acordul GDPR, prevăzut în anexa 1 din regulament. 


[1] Link-ul către formularul de înscriere: Înscrieri studenți reprezentanți în Senatul Universității/Consiliul Facultății


Oportunitate Practica HOLCIM

HOLCIM deschide înscrierile in Programul de Internship Profesii Bine Cimentate.


Oportunitate Angajare

Laboratorul Eurofins Asbestos Testing Romania angajeaza studenti pe functia de laborant chimist.


Bursa URSUS – „Studenți pentru Comunitate”

Compania SC Ursus Breweries SA sponsorizează prin programul Bursa URSUS – Studenti pentru Comunitate acordarea unui numar de 2 burse în valoare de 400 lei pe luna, timp de 9 luni (ianuarie 2024 – septembrie 2024).

Participarea şi înscrierea la concurs:

La concursul de acordare a burselor nominale au dreptul să participe studenţii Facultăţii de Ingineria Sistemelor Biotehnice din cadrul Universităţii Nationale de Stiinta si Tehnologie POLITEHNICA Bucureşti, din anul 1 nivel master şi studentii aflaţi în anul 2 sau 3 nivel licenţă.

Bursierii nu au nici o obligaţie contractuală faţă de S.C. URSUS BREWERIES S.A. ce a oferit sponsorizarea. În mod excepţional, poate fi solicitată participarea bursierilor la diverse evenimente sau campanii de presă pentru a vorbi despre programul de burse URSUS, participare care va fi stabilită de comun acord.

La concurs pot participa doar studenţii români, integralişti, care au obținut în semestrul precedent desfăşurării concursului minimum media 8 şi care au o conduită academică demonstrată printr-o scrisoare de recomandare din partea unui cadru didactic universitar.

Studenţii care se vor înscrie la concurs vor prezenta următoarele documente:

  1. Cerere tip adresată Facultăţii de Ingineria Sistemelor Biotehnice;
  2. Adeverinţă eliberată de facultate care atestă media generală pe ultimul semestru/an încheiat;
  3. Scrisoare de recomandare din partea unui cadru didactic universitar;
  4. Curriculum Vitae;
  5. Acord prelucrare date cu caracter personal conform modelului tip;
  6. Scrisoare de motivare în care studentul trebuie să prezinte: (a) organizaţiile non-profit, neguvernamentale, non-politice din care face sau a făcut parte pe perioada studiilor universitare; (b) poziţia ocupată (ex. coordonator departament/vice-preşedinte/preşedinte) în cadrul acestora şi în ce perioadă; (c) activitatea desfăşurată în cadrul acestora (ex. voluntar/coordonator/iniţiator), proiecte coordonate şi/sau iniţiate şi/sau în care a fost implicat în cadrul acestor organizaţii şi rezultatele acestor proiecte;
  7. Participarea în cadrul proiectelor de implicare în comunitate menţionate în scrisoarea de motivare trebuie confirmate prin adeverinţe depuse în original
  8. Acorduri prelucrare date cu caracter personal (fisiere GDPR)

Termenul limită de depunere a dosarelor este data de Luni, 26 februarie 2024, ora 12:00, la secretariatul facultății (interval zilnic de depunere 900-1300).


Oportunitate cariera studenti MSB

ENOPRODIS Inginerie SRL angajeaza inginer automatizari/electromecanica (studii finalizate sau in curs de finalizare)



Programarea examenelor




BURSE - cereri / documente noi

Conform noului regulament, studentii care au depus acte pentru bursa trebuie sa refaca unele cereri si declaratii si sa aduca acte doveditoare ale venitului pe ultimele 12 luni.

Calendar burse

ACTE NECESARE PENTRU DOSARUL DE BURSA SOCIALA

Metodologie burse

Procedura de calcul a venitului net

Model cerere bursa performanta

Model cerere bursa sociala

Model declaratie venit permanent si impozabil

Nota informare GDPR

GDPR membri familie

GDPR student


Anunt alegeri studenti!

Alegeri parțiale pentru posturile vacante ai reprezentanților studenților din Centrul Universitar București în Senatul Universității și Consiliile Facultăților – depunerea candidaturilor va avea loc în perioada 15 – 19 Noiembrie.


În data de 29 Noiembrie 2023, se organizează alegerile parțiale pentru posturile vacante ai reprezentanților studenților din Centrul Universitar București în Senatul Universității și Consiliile Facultăților, în incinta holului AN din clădirea Rectoratului, în intervalul 09:00-21:00.


Facultatea nostra dispune de 2 locuri vacante, mai exact 2 locuri de consilieri.


Pentru funcţiile Student reprezentant în Consiliul Facultății și Student reprezentant în Senatul Universității îşi poate depune candidatura orice student, care conform legii în vigoare și Cartei Universității, este înmatriculat la una dintre cele 3 forme de învățământ: licență, masterat sau doctorat.

Un student poate candida doar la una din funcţiile de reprezentant în Consiliul Facultății sau reprezentant în Senatul Universității.


Formular de înscriere a candidaturilor va fi disponibil începând cu data de 15 Noiembrie 2023.


Calendarul alegerilor:

* Perioada depunerilor candidaturilor: 15-19 Noiembrie 2023

* Perioada validării candidaturilor: 20–21 Noiembrie 2023

* Afișarea pe site-ul UPB a candidaților declarați valizi pentru ocuparea funcției de student reprezentant: 21 Noiembrie 2023

* Perioada de campanie electorală: 22 Noiembrie-28 Noiembrie 2023

* Ziua alegerilor: 29 Noiembrie 2023

* Data afișării rezultatelor pe site-ul UPB: l 30 Noiembrie 2023

* Perioada de contestații: l 1-3 Decembrie 2023

* Perioada rezolvării contestațiilor: 4–5 Decembrie 2023

* Data afișării rezultatelor finale pe site-ul UPB: 6 Decembrie 2023


Documente necesare:

1. Declarație: https://upb.ro/wp-content/uploads/2023/10/Declaratie-eligiblitate-candidati-2023.pdf

2. Declarație GDPR: https://upb.ro/wp-content/uploads/2023/10/Declaratie-GDPR-candidati-alegeri-2023.pdf

3. Completarea formularului care va fi disponibil începând cu data de 15 noiembrie 2023.

4. Trimiterea unui e-mail la adresa: alegeristudenti@upb.ro care să conțină CV-ul candidatului și adeverința prin care atesta ca este student (eliberata cu ajutorul platformei studenți.pub.ro).


Anunt important burse!

Conform Ordinului de Ministru publicat în Monitorul Oficial nr. 913/octombrie 2023, Universitatea Națională de Știință și Tehnologie Politehnica București a elaborat noua metodologie privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin pentru studenți.

Noua metodologie presupune ca, pentru bursele sociale, documentele justificative ale veniturilor sa fie depuse pentru ultimele 12 luni (octombrie 2022 – septembrie 2023), inainte de inceperea anului univeristar. Studenții care au depus dosarul pentru bursa socială sunt rugați ca în perioada 30 octombrie – 10 noiembrie a.c. să completeze dosarul cu actele corespunzătoare (adeverințe ANAF pentru anul 2022, adeverințe salarii/talon pensie pentru perioada menționată).

În plus, fiecare membru al familiei va completa și semna obligatoriu declarația GDPR privind prelucrarea datelor cu caracter personal.


Anunt Burse Performanta

Dosarele pentru ”Bursa de performanță” se vor depune la Secretariat până la data de 20.10.2023


Burse sociale, sem. 1, anul univ. 2023-2024


Sesiune restante

Programarea examenelor, sesiune toamna 2023


Recuperare laborator chimie

Laboratorul de chimie poate fi recuperat in zilele de 28 si 29 August, orele 9:00-14:00, in salile EG-001 si EG-005.


Oportunitati cariera - Edenred Digital Center

Mesajul grupului Edenred Digital Center pentru absolventii specializarii Mecatronica Sistemelor Biotehnice:

Programul EdenTech 2023 si-a deschis portile!

Stim ca exista sute de moduri prin care tu poti sa iti incepi cariera, asa ca impreuna cu noi te vei dezvolta profesional intr-un mediu multicultural, provocator si dinamic, avand acces la cele mai avansate tehnologii. 

Edenred Digital Center Bucharest este cel mai mare hub digital al grupului Edenred pentru proiecte tech.

Care sunt avantajele, daca te alaturi programului?

  • Contract de munca pe o perioada nedeterminata
  • 4 luni dedicate invatarii – teoretice & practice
  • Mentor care sa-ti ghideze calatoria in cadul companiei
  • Expunere internationala
  • Flexibilitate, atat a programului, cat si a lucrului de acasa
  • Oportunitatea de a cunoaste liderii la nivelul grupului Edenred
  • Posibilitatea de a participa la evenimente tech

Te vrem in echipa noastra! Iata care sunt echipele in care te poti dezvolta:

  • Software Development: QA Automation with Java
  • Data: Data Engineer
  • Salesforce: Developer & HubSpot Admin
  • API: API Developer
  • Cloud: Cloud Engineer

Cand incepe EdenTech Graduates Program? In luna Septembrie 2023. Alatura-te echipei noastre globale si bucura-te de oportunitati ambitioase!


Angajare absolventi specializarea MIAIA

Mesajul AGROCONCEPT S.A. pentru absolventii specializarii MIAIA:

Vrei să fii întâmpinat/ă în fiecare zi de lucru de…

  • Echipă dinamică, dornică de muncă și centrată pe obținerea de rezultate?
  • Colegi ambițioși, pasionați de ceea ce fac și gata oricând să-ți acorde suport?
  • Experiențe axate pe dezvoltarea profesională și personală continuă?

 

Acționează astăzi pentru a începe o carieră interesantă și plină de satisfacții!


Angajare studenti specializarea IAIM

Societatea Team Doa Recycle angajeaza absolvent al specializarii IAIM.


Anunt burse aprobate, sem. 2, anul univ. 2022-2023


Anunt important

Studenții sunt rugați să își verifice situația școlară, în contul personal de pe site-ul student.pub.ro și să anunțe la Secretariat orice problemă apărută, orice neconcordanță cu situația reală.


Angajare studenti specializarea MIAIA

TITAN Machiery ROMANIA, parte a grupului Titan Machinery Inc., angajeaza proaspat absolvent al specializarii MIAIA.


Anunt angajare

PURECO Environment ROMANIA angajeaza student cunoscator al unui program de proiectare asistata de calculator, pentru biroul din București, full-time.


Burse sociale, sem. 2, anul univ. 2022-2023


Anunt sustinere diploma/disertatie

A fost modificata programarea sustinerii lucrarilor de diploma/disertatie. Mai multe informatii aici.


Sesiune

Programare examene, sesiune iarna, an univ. 2022-2023


Mobilitati ATHENS Network

Programul de mobilitati de scurtă durată ATHENS Network dedicat studenților va avea loc în perioada 12-19 martie 2023. Înregistrarea participanților pe platforma ATHENS se va realiza pâna la data de 31 ianuarie 2023.

Pentru a aplica la acest program este obligatoriu ca studenții să parcurgă etapele de mai jos:

- accesarea website-ului ATHENS și crearea unui cont pentru selectarea cursurilor pe care doresc să le urmeze http://athensnetwork.eu/

- descărcarea și completarea Formularului de înregistrare și a formularului Student Commitment, pe care să le transmită semnate la adresa de e-mail international@upb.ro


POLIJobs

Târgul de Cariere POLIJobs va avea loc in perioada 16-17 Noiembrie 2022; locatie: Rectorat UPB, holul AN.


ANUNT BURSE

Anunt privind bursele aprobate si criteriile care au fost luate in considerare la analiza dosarelor:


Modele de cereri

Nou: au fost afisate pe site-ul facultatii, in meniul Studenti, diverse modele de cereri, in format doc sau docx.


Burse sociale, sem. 1, anul univ. 2022-2023

Au dreptul să primească bursa socială studenții ale caror venituri NETE lunare pe membru de familie sunt de maxim 1524 lei.

Dosarele pentru acordarea burselor sociale în semestrul I, 2022-2023, se depun la Secretariat, până cel târziu la data de 25.10.2022.

Dosarele pentru Bursa de performanta se vor depune la secretariatul facultatii pana la data de 25.10.2022.


Oportunitate angajare, specializarea IPA

Calipso s.r.l. - Oportunitate de angajare pe postul de responsabil cu calitatea, in industria alimentara


In atentia studentilor din anul I

Plata burselor, a premiilor si ajutoarelor sociale, decontarea abonamentelor STB, etc. se vor realiza prin transfer bancar într-un cont de card. Prin urmare, studenții trebuie să aiba un card pe numele lor și sunt rugați să aduca la Secretariat un extras în care să fie specificat IBAN-ul .

Nu se vor lua în calcul cardurile Revolut!


Taxe si conturi, an univ. 2022 - 2023



Pentru studentii/candidatii la specializarea MIAIA

Programul european Tineri Lideri pentru Agricultura


Restante anul IV

Studentii din anul IV care au ramas cu maxim 2 restante, pot sustine aceste examene intr-o sesiune suplimentara, in perioada 20-24 iunie 2022, pe baza unei cereri depuse la Secretariat. Cererile se vor depune pana luni, 20.06.2022, ora 14:00.


Program recuperari Chimie

29, 30, 31 August, orele 9:00 - 13:00, sala EG 001.


Restante RM1 si RM2

Restantele la disciplinele RM1 si RM2, pentru studentii din anul IV, se mai pot sustine si pe data de 16.06.2022, sala CB 020, ora 8:00.


Programare examene sesiune vara

Sesiune vara - programarea examenelor si a restantelor (anii IV licenta / II master).


Oferta angajare pentru absolventii specializarii MIAIA

SC Mecanexim Engineering SRL angajeaza absolventi ai domeniului Inginerie Mecanica. Detalii suplimentare puteti gasi aici.


Anunt finalizare studii

Adresa privind perioadele si conditiile de sustinere a examenelor de diploma / disertatie.


Anunt taxe

In atentia studentilor care au de achitat taxe.


Oferta angajare pentru absolventii specializarii IPA

SC Convenience Prod SRL angajeaza inginer tehnolog - Industria Alimentara. Detalii suplimentare puteti gasi aici.


Oferte pentru studentii specializarii MSB

Job Openings at Duckietown: We have some open positions that might be of interest to MSB students. Specifically, we are looking for:

 - A Backend Software Developer / DevOps person;

 - A Robotics UX Engineer;

 - A Senior Hardware Engineer.

For more details and information about how to apply see here: https://duckietown.freshteam.com/jobs/


Oferte pentru studentii/absolventii IPA si TAIA

Impact Hub Bucharest – reprezentant în România al EIT Food Hub – organizează:

Workshop pentru studenți - Joburile viitorului în industria agroalimentară | Workshopul este structurat în 3 zile de învățare teoretică și practică și se va desfășura online, pe platforma Zoom, în perioada 11-13 aprilie.

Înscrieri și informații la adresa https://www.impacthub.ro/joburile-viitorului-in-industria-agroalimentara/

Internship plătit la EIT Food prin RIS Fellowship Action Line; sunt disponibile 45 de locuri pentru 45 de masteranzi, docdoranzi sau post-doctoranzi cu background educațional divers care vor descoperi în cadrul programului oportunități unice de joburi în industria alimentară prin intermediul participării la internshipuri plătite de 3-6 luni.

Mai multe detalii la adresa http://timo.wz.uw.edu.pl/risfellowships/



Oportunitate angajare ingineria mediului

Eurofins Scientific Group este o companie multinațională de științe a vieții, care oferă o gamă unică de servicii de testare analitică clienților din mai multe industrii, pentru a face viața și mediul nostru mai sigure, mai sănătoase și mai durabile.


Webinar educatie financiara pentru studenti

Nivelul redus de alfabetizare financiară din România reprezintă unul dintre motivele pentru care Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) și-a asumat un rol activ în dezvoltarea și livrarea de programe de educație financiară adresate tuturor categoriilor de consumatori sau viitori consumatori de produse financiare nebancare. Studenții reprezintă o categorie foarte importantă în acest context, ei pregătindu-se să intre pe piața muncii și să înceapă viața de adult.

 

Este posibil ca un număr foarte mare de studenți să își dorească o carieră de antreprenor, o parte dintre ei devenind antreprenori chiar din timpul facultății.  Pentru aceștia, dar nu numai, ASF a pregătit un webinar special dedicat, Învață de la un antreprenor de succes! prin care studenții vor interacționa cu o personalitate a lumii de afaceri și vor putea afla cum să înceapă o afacere, cum se transpune viziunea unei afaceri în practică, care sunt abilitățile necesare pentru a deveni antreprenori de succes și multe altele.

 

Webinarul va avea loc în data de 21 martie de la ora 19:00 și îl are ca invitat pe domnul Radu Georgescu – Chairman of the Board  Seedblink.

 

Mai multe informații despre vorbitor pot fi găsite pe pagina de web a acestuia. Înscrierea pentru participarea la seminar a celor interesați se realizează prin completarea unui formular Google.

 

Participarea este gratuită.


Oportunitate angajare IPA

Vel Pitar angajeaza absolventi specializarea IPA, sau studenti master specializarea TAIA.



Anunt examene

Anunt pentru studentii care nu au putut sustine examene in sesiunea de iarna, datorita faptului ca au fost in carantina/izolare.


Programare examene, sesiune iarna

Intrucat este posibil sa intervina anumite modificari privind ora si sala in care au loc examenele, va rugam sa verificati inca o data aceste informatii in ziua precedenta examenului.


Program mobilitati ATHENS

Programul se desfasoara in perioada 12-19 Martie 2022. Inregistrarea studentilor se va face pana pe data de 01.02.2022.


Ghiduri accesare si utilizare platforme

(Moodle, Teams, studenti.pub.ro etc.)

Ghidurile pentru accesarea si utilizarea platformelor de cursuri sunt disponibile la adresa my.upb.ro/ghid-studenti.

In atentia studentilor din anul I (licenta si master). Identificarea datelor de conectare (nume utilizator si stabilire parola), precum si a adresei de email alocata de UPB, se fac urmarind pasii din tutorialul de activare a contului de la adresa (https://my.upb.ro/tutorials/my.upb.ro_Ghid_activare_cont.pdf).

Autentificarea pe platforma de cursuri se face in doi pasi, utilizand o aplicatie instalata pe telefon (recomandare: Google Authenticator). Ghidul de utilizare al acestei aplicatii se afla aici.

Dupa activarea conturilor, pentru a participa la cursuri, este necesar sa accesati urmatoarele doua platforme:

  • curs.upb.ro (platforma pe care profesorii incarca materialele de curs si pe care se dau teste). Autentificarea se face cu parola stabilita la activarea contului si numele de utilizator de mai sus (de obicei prenume.nume);
  • teams.office.com (platforma pentru cursuri live online); autentificarea se face cu parola stabilita la activare si cu adresa de email valabila in UPB (NumeUtilizator@stud.isb.upb.ro)

Foarte important! Nu dezinstalati de pe telefon aplicatia pe care ati folosit-o pentru autentificarea in doi pasi (FreeOTP sau Google Authenticator)! In caz contrar nu veti mai putea accesa platformele de cursuri. In cazul in care ati dezinstalat aplicatia, accesati platforma https://ticketing.upb.ro/open.php, la Subiect alegeti Login (login.upb.ro), apasati Creeaza tichet si explicati in detaliu problema.


Oportunitate angajare studenti/absolventi IPA

J.S. Hamilton Romania angajeaza studenti/absolventi specializarea IPA. Detalii aici. Candidatii pot trimite CV-urile sau mesaje la adresa resurseumane@hamilton.com.pl




Burse sociale, sem. 1, anul univ. 2021-2022

Au dreptul să primească bursa socială studenții ale caror venituri NETE lunare pe membru de familie sunt de maxim 1386 lei.

Dosarele pentru acordarea burselor sociale în semestrul I, 2021-2022, se depun la Secretariat, până cel târziu la data de 29.10.2021


Inscrieri discipline psiho-pedagogice

(Anul I licenta / Anul I master)

Masteranzii de anul I, care au absolvit Programul de formare psihopedagogică Nivelul I, se pot înscrie la Programul de formare psihopedagogică Nivelul II, în perioada 4-15 octombrie 2021.

Înscrierea presupune:

- completarea unui formular online (cerere de inscriere si chestionar motivațional); acesta se gaseste pe site-ul departamentului DFC-SSU (http://dppd.upb.ro/) si

- depunerea la secretariatul DFCD-SSU (Departamentul de Formare pentru Cariera Didactica si Stiinte Socio-Umane) a documentelor care atestă finalizarea studiilor de licenta, respectiv absolvirea programului de formare Nivelul 1 (corp BN 313, etaj 3, camera 313).

Accesul studentilor la cursurile de pe Moodle si Teams este conditionat de bifarea disciplinelor de la Nivelul 2 in contractul de studii.

Studentii din anul I licenta trebuie sa completeze formularul online (cerere de inscriere si chestionar motivațional), aflat la adresa http://dppd.upb.ro/ (in partea de jos a paginii web).

Mai multe detalii: la adresa http://dppd.upb.ro/.


HOTARARE

Privind taxele pentru studentii care repeta, incepand cu anul universitar 2021-2022 (clic aici)


Examene diploma/disertatie - sept.2021

Inscriere: 30.08 - 10.09.2021

Sustinere: 13.09 - 15.09.2021 (programarea pe specializari se va afisa in curand)


Oportunitate angajare absolventi MIAIA

Societatea noastra MECANEXIM ENGINEERING SRL - www.mecanexim.ro - cu sediul in comuna 1 Decembrie Ilfov angajeaza ingineri mecanici pentru divizia de reparatii motoare Diesel KUBOTA agricole si industriale, proaspat absolventi de facultate.

Angajarea se face cu contract de munca in domeniul motoarelor Diesel Kubota – MADE IN JAPAN . Se ofera:

- Salarii atractive cu bonusuri de performanta foarte avantajoase;

- Tichete de masa;

- Mediu de lucru profesional.

Contact: Dipl. Ing. Viorel Deciu

GENERAL MANAGER

Telefon: +40 21 369 13 40

Fax: +40 21 369 13 41

Mobil:+40 74 999 6666; +40 74 467 1621

www.mecanexim.ro




Oferta angajare absolvent specializarea MIAIA


Anunt taxe

Va informam ca termenul limita pentru achitarea taxelor aferente disciplinelor restante este 01.06.2021! Studentii care nu vor achita taxele in termenul stabilit nu vor putea sustine examenele in sesiune de vara

Decanat ISB



Targul de cariere PoliJobs

In perioada 12-13 Mai 2021, Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti prin intermediul Biroului "Agentia de Plasare a Fortei de Munca" organizeaza, in mediul online, a patra editie a Targului de Cariere POLIJobs - Editia online.

Vino și tu să afli care sunt job-urile disponibile, să interacționezi direct cu angajatorii prin intermediul webinariilor, a interviurilor virtuale și să te inscrii pentru jobul dorit!


Lista studentilor admisi in proiectul Maximus

In cadrul proiectului Maximus, au fost declarați admiși 33 studenți.


Sesiunea de comunicari stiintifice studentesti

In perioada 14 – 15 mai 2021, Facultatea de Ingineria Sistemelor Biotehnice organizează Sesiunea de Comunicari Stiintifice Studentesti, online, prin intermediul Platformei Microsoft Teams.


Rezultat Bursa URSUS

In urma analizei dosarelor depuse, bursa URSUS a fost castigata de catre studenta BADIU ANDREEA - IOANA, anul III, specializarea Ingineria Produselor Alimentare, media 10.


Cerere oferta Consumabile si Rechizite

Stimati colaboratori-furnizori de bunuri si servicii,

Avem in derulare un proiect ROSE, beneficiar fiind Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti, unde se prevede achizitionarea de Consumabile si rechizite pentru sustinerea activitatilor cu grupul tinta (GT). Va rugam sa ne sprijiniti cu o oferta privind achizitia de consumabile si rechizite. Mai jos gasiti Invitatia de participare, precum si Termenii si Conditiile de livrare. In cazul in care sunteti interesat, va rugam sa ne trimiteti oferta pana la 06.04.2021, ora 12:00 (tel.: 021 402 9648, email secretariat_isb@upb.ro, persoana de contact: Prof dr. ing. Ilie Filip, (tel.: 0741 045 356, email: ilie.filip@yahoo.com. Multumim pentru intelegere si asteptam raspunsul d-voastra cat mai curand posibil.

ID Achizitie - RISCMIN CO - AN II

Dată publicare anunț - 30.04.2021

Denumire achiziție - Consumabile si rechizite pentru sustinerea activitatilor cu grupul tinta (GT)

Tip contract - Consumabile si rechizite pentru sustinerea activitatilor cu grupul tinta (GT)

Termen limită depunere oferte - 06.04.2021, ora 12:00

Multumesc!

Director grant, Prof. dr. ing. Filip Ilie Tel: 0741045356


Cerere oferta Tablete

Stimati colaboratori-furnizori de bunuri si servicii,

Avem in derulare un proiect ROSE, beneficiar fiind Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti, unde se prevede achizitionarea de Tablete. Va rugam sa ne sprijiniti cu o oferta privind achizitia de Kit - studenti. Mai jos gasiti Invitatia de participare, precum si Termenii si Conditiile de livrare. In cazul in care sunteti interesat, va rugam sa ne trimiteti oferta pana la 06.04.2021, ora 12:00 (tel.: 021 402 9648, email secretariat_isb@upb.ro, persoana de contact: Prof dr. ing. Ilie Filip, (tel.: 0741 045 356, email: ilie.filip@yahoo.com. Multumim pentru intelegere si asteptam raspunsul d-voastra cat mai curand posibil.

ID Achizitie - RISCMIN CO - AN II

Dată publicare anunț - 30.04.2021

Denumire achiziție - Tablete

Tip contract - Tablete

Termen limită depunere oferte - 06.04.2021, ora 12:00

Multumesc!

Director grant, Prof. dr. ing. Filip Ilie Tel: 0741045356


Cerere oferta kit-uri studenti

Stimati colaboratori-furnizori de bunuri si servicii,

Avem in derulare un proiect ROSE, beneficiar fiind Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti, unde se prevede achizitionarea de Kit - studenti. Va rugam sa ne sprijiniti cu o oferta privind achizitia de Kit - studenti. Mai jos gasiti Invitatia de participare, precum si Termenii si Conditiile de livrare. In cazul in care sunteti interesat, va rugam sa ne trimiteti oferta pana la 06.04.2021, ora 12:00 (tel.: 021 402 9648, email secretariat_isb@upb.ro, persoana de contact: Prof dr. ing. Ilie Filip, (tel.: 0741 045 356, email: ilie.filip@yahoo.com. Multumim pentru intelegere si asteptam raspunsul d-voastra cat mai curand posibil.

ID Achizitie - RISCMIN CO - AN II

Dată publicare anunț - 30.04.2021

Denumire achiziție - Kit - studenti

Tip contract - Kit - studenti

Termen limită depunere oferte - 06.04.2021, ora 12:00

Multumesc!

Director grant, Prof. dr. ing. Filip Ilie Tel: 0741045356


Cerere oferta kit-uri studenti


Angajare absolventi MIAIA

Societatea MECANEXIM ENGINEERING SRL (www.mecanexim.ro), cu sediul in comuna 1 Decembrie Ilfov, angajeaza absolventi ai specializarii MIAIA. Angajarea se face cu contract de munca in domeniul motoarelor Diesel Kubota si nu numai. Se ofera: - Salarii atractive cu bonusuri de performanta foarte avantajoase; - Tichete de masa; - Mediu de lucru profesional. Pentru detalii, puteti suna la numarul de telefon +40 21 369 13 40.


Anunt burse sociale

Toate dosarele depuse pentru BURSA SOCIALA pentru sem. II, 2020 - 2021, care au indeplinit conditiile de venit (venit/membru familie - 1386 lei) si medie (medie sem. I - min. 5), AU FOST APROBATE!


Bursa Ursus

Compania SC Ursus Breweries SA sponsorizează, prin programul “Bursa URSUS – Studenti pentru Comunitate”, acordarea unei burse în valoare de 400 lei pe luna, timp de 9 luni.


Oferta angajare absolventi MIAIA


Burse sociale, sem. 2 anul univ. 2020-2021


Proiect MAXIMUS

Facultatea Ingineria Sistemelor Biotehnice este implicata in proiectul "Maximizarea succesului profesional prin metode inovatoare de dezvoltare a abilităților practice în inginerie - MAXIMUS" prin care se vor derula, in perioada 2020 - 2022 activitati dedicate studentilor aflati in anul III de studii. Pentru a va inscrie in grupul tinta, gasiti toate informatiile necesare aici.


COVID-19: locatii izolare/carantina


Examene diploma/disertatie, martie 2021


Taxe scolarizare/restante - URGENT!


Sesiune iarna, 30 ian. - 19 febr. 2021


Targul de cariere POLIJobs

In perioada 25-26 Noiembrie 2020, Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti prin intermediul Biroului "Agentia de Plasare a Fortei de Munca" organizeaza, in mediul online, a treia editie a Targului de Cariere POLIJobs. Pentru inscrierea la eveniment, va rugam sa accesati linkul: https://forms.gle/bvmrm5nNcweBa6Bb6.


Program secretariat ISB, incepand de luni, 9.11.2020


Liste burse, licenta si master

IMPORTANT! Conform deciziei CA al UPB, media de bursa pentru studentii din anul IV se calculeaza anul acesta fara a lua in considerare nota de la practica (chiar daca aceasta exista).


Burse si alte forme de sprijin pentru studentii de la licenta si masterat

IMPORTANT! Dosarele pentru Bursele de Performanta pt anul univ. 2020-2021 se vor depune, la Secretariat, pana la data de 26.10.2020.


Pentru studentii restantieri sau cu diferente

Studentii care au diferente sau discipline restante din anii anteriori (pentru semestrul I) si nu se regasesc pe platformele Moodle si/sau Teams la aceste discipline, sunt rugati sa ii contacteze pe chat-ul de pe Microsoft Teams pe profesorii titulari ai acestor cursuri pentru a fi adaugati in grupurile aferente cursurilor. Termen: 19.10.2020


Ghiduri de accesare a platformelor online, pentru studentii UPB


Mesajul Decanului catre studentii ISB la inceputul anului universitar 2020-2021

Organizarea studiilor de licenta, masterat si doctorat in anul universitar 2020-2021

Studentii isi vor putea activa conturile de accesare a platformei online pe masura ce datele lor personale vor fi finalizate. Verificarea datelor personale si intocmirea contractelor de studii vor fi finalizate in cursul zilei de vineri, 02.10.2020.


Cazare septembrie 2020


Certificate absolvire cursuri pe platforma Coursera

Studentii facultatii ISB care urmeaza cursuri pe platforma Coursera si doresc echivalarea practicii, trebuie sa le finalizeze si sa primeasca certificat de absolvire pana pe data de 30 septembrie 2020. Certificatele trebuie transmise catre pe adresa de email secretariat_isb@upb.ro pana in data de 01 octombrie 2020. In cuprinsul emailului vor fi mentionate numele complet, specializarea si grupa.


Conditii de promovare

Toti studentii care nu indeplinesc conditii de promovare, conform Deciziei aprobate de catre Consiliul facultatii si, care doresc sa continue studiile in an special (sa repete anul ), in regim cu “taxa/disciplina”, trebuie sa trimita la Secretariat o cerere in acest sens.

Cererile se trimit pe adresa : secretariat_isb@upb.ro. Termenul de depunere a cererilor este 24 sept. 2020


Proiect ROSE - apel pentru studentii din anul I

Proiect ROSE - apel pentru studentii din anii II si III



Anunt absolventi licenta/master

Absolvenţii promoţiei 2020 licenţă şi master îşi vor putea ridica adeverinţele de absolvire de la secretariatul facultăţii, de luni până joi, între orele 10:00 - 12:00.În acest scop absolventii vor depune proiectele de diplomă/disertaţie în format tipărit.


Absolvenţii promoţiei 2019 licenţă şi master îşi vor putea ridica diplomele începând de luni, 13.07.2020, din Rectorat (biroul Diplome, etaj 3, camera 307) numai cu programare la tel. 0214029639.

Platforma internationala Coursera,

Oferta cursuri gratuite pentru studentii ISB

Studentii facultatii ISB beneficiaza de oferta gratuita pentru cursurile oferite de platforma de invatare online Coursera. Cursurile trebuie finalizate pana in data de 30 septembrie 2020. Universitati de renume din intreaga lume ofera cursuri online si certificate/diplome de absolvire prin intermediul platformei Coursera. Predarea si materialul scris sunt, in majoritatea cazurilor, in limba engleza.

Studentii care sunt interesati vor trimite email pe adresa secretariat_isb@upb.ro, mentionand numele complet si grupa, respectiv cursul/cursurile de pe platforma Coursera pe care sunt interesati sa-l urmeze. Pentru a beneficia de gratuitate, inscrierea pe platforma Coursera se va face doar folosind link-ul primit de fiecare student ca raspuns la emailul trimis la secretariat.

IMPORTANT! Studentii care doresc sa beneficieze de aceasta oportunitate trebuie sa se inscrie pe platforma Coursera pana pe data de 31 iulie 2020, folosind contul de email alocat de universitate (@stud.isb.upb.ro; informatii privind accesarea contului de email).

La finalul perioadei studentii care au finalizat cursurile vor primi certificate de absolvire.

Studentii care au optat pentru unul sau mai multe cursuri pe aceasta platforma si le-au absolvit, vor fi recompensati prin echivalarea practicii din anul III (chiar daca studentii sunt din anii I sau II), sau prin acordarea unor puncte bonus la anumite discipline (in functie de ciclul de studii (licenta sau master) si de disciplina/disciplinele pe care le-au absolvit pe platforma Coursera).

Rapoarte cercetare II si IV

Rapoartele de cercetare II si IV pentru disertatie - de incarcat pe platforma isb.curs.pub.ro pana pe data de 22 mai 2020. Rapoartele de cercetare NU se incarca pe platforma studenti.pub.ro!

Raportul II de cercetare se va incarca la disciplina "Cercetare stiintifica 2", iar Raportul IV de cercetare - la disciplina "Cercetare stiintifica, practica si elaborare disertatie".

Hotarari CA privind modalitatea de desfasurare a activitatilor didactice, a practicii si de evaluare a studentilor, pe perioada starii de urgenta

Apel achizitie - proiect ROSE

Stimati colaboratori-furnizori de bunuri si servicii,

Avem in derulare un proiect ROSE, beneficiar fiind Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti, unde se prevede achizitionarea de Echipamente IT. Va rugam sa ne sprijiniti cu o oferta privind achizitia de Echipamente IT. Atasat gasiti Invitatia de participare, Termeni si Conditii de livrare. In cazul in care sunteti interesat, va rugam sa ne trimiteti  oferta pana la 10.04.2020, ora 12:00 (tel. 021 402 96 48, email: secretariat_isb@upb.ro, persoana de contact: Prof dr. ing. Ilie Filip, email: ilie.filip@yahoo.com). Multumim pentru intelegere si asteptam raspunsul d-voastra cat mai curand posibil.

ID Achizitie - RISCMIN CO - AN I

Dată publicare anunț - 03.04.2020

Denumire achiziție -Echipamente IT

Tip contract - Echipamente IT

Termen limită depunere oferte - 10.04.2020, ora 12:00

Burse, semestrul II (an univ. 2019-2020)

Decizia Consiliului de Administratie al UPB privind masurile de prevenire si de monitorizare a riscurilor privind COVID-19 in Universitatea Politehnica din Bucuresti

Masuri preventive Coronavirus-Covid-19

In atentia studentilor din Universitatea Politehnica din Bucuresti: masuri preventive privind epidemia de pneumonie virala (Coronavirus-Covid-19). Parcurgeti cu atentie aceste informatii si inregistrati numarul de telefon si adresa de email la care puteti anunta potentiale situatii de contaminare, sau traseele calatoriilor in strainatate (daca este cazul).

Apel achizitie 3 - proiect ROSE

Stimati colaboratori-furnizori de bunuri si servicii,

Avem in derulare un proiect ROSE, beneficiar fiind Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti, unde se prevede achizitionarea de Echipamente IT pentru studenti aflati in situatii defavorabile.

Va rugam sa ne sprijiniti cu o oferta privind achizitia de Echipamente IT.

Atasat gasiti Invitatia de participare, Termeni si Conditii de livrare. In cazul in care sunteti interesat, va rugam sa ne trimiteti oferta pana la 19.02.2020, ora 12:00 (tel. 021 402 96 48, email: secretariat_isb@upb.ro, persoana de contact: Prof dr. ing. Ilie Filip). Multumim pentru intelegere si asteptam raspunsul d-voastra cat mai curand posibil.

ID Achizitie - RISCMIN CO - AN I; Dată publicare anunț - 11.02.2020; Denumire achiziție - Echipamente IT; Tip contract - Echipamente IT; Termen limită depunere oferte - 19.02.2020, ora 12:00.

Concurs Parlamentul European

Concursul este adresat in special tinerilor cu varste cuprinse intre 16 - 30 de ani care doresc sa transmita proiecte axate pe schimburi educationale, culturale sau sportive cu scopul de a promova valorile si identitatea europeana.

Concursul este organizat de Parlamentul European si Fundatia Charlemagne din Aachen, Germania. Mai multe detalii, in adresa UPB de mai jos.

Eveniment Parlamentul European

Studentii UPB sunt invitati sa participe la evenimentul ,,Viitorul este acum", organizat de catre Parlamentul European din Strasbourg, in perioada 20 - 30 mai a.c.

Mobilitati pentru studenti

Mobilitati de scurta durata pentru studenti prin programul Athens Network. Programul se desfășoară de două ori pe an, în lunile noiembrie și martie si cuprinde 30 de ore de cursuri științifice și 10 - 15 ore de activități „Dimensiunea Culturala Europeană”. La încheierea unei sesiuni ATHENS, se organizează o examinare si se acorda diploma si credite (în general 3 credite ECTS).  La intoarcerea din mobilitate fiecare student va primi o bursa de 500 ron în baza atestatului final.

Cererile se depun pana pe data de 28 ianuarie 2020. Etape inscriere:

  • Accesarea site-ului Athens și crearea unui cont pentru selectarea universității și a cursurilor pe care studentii doresc sa le urmeze (http://athensnetwork.eu/);
  • Descarcarea formularului de inregistrare si a formularului Student Commitment, pe care trebuie sa le prezinte la Directia Relatii Internationale (cladirea Rectorat, et. 3, camera 310) pana la data de 28 Ianuarie 2020.

Este necesar un nivel minim de cunoastere a limbii engleze (nivel B2).

Sesiune iarna - programare examene

Apel achizitie 2 - proiect ROSE

Stimati colaboratori-furnizori de bunuri si servicii,

Avem in derulare un proiect ROSE, beneficiar fiin Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti, unde se prevede achizitionarea de Consumabile pentru studenti aflati in situatii defavorabile.

Va rugam sa ne sprijiniti cu o oferta privind achizitia de Consumabile. Atasat gasiti Referatul de necesitate, Specificatiile tehnice, Invitatia de participare, Termeni si Conditii de livrare. In cazul in care sunteti interesat, va rugam sa ne trimiteti oferta pana la 21.01.2020, ora 12:00 (tel. 021 402 96 48, email: secretariat_isb@upb.ro, persoana de contact: Prof dr. ing. Ilie Filip). Multumim pentru intelegere si asteptam raspunsul d-voastra cat mai curand posibil.

ID Achizitie - RISCMIN CO - AN I; Dată publicare anunț - 14.01.2020; Denumire achiziție - Consumabile; Tip contract - Consumabile.

Termen limită depunere oferte - 21.01.2020, ora 12:00

Apel achizitie 1 - proiect ROSE

Stimati colaboratori-furnizori de bunuri si servicii,

Avem in derulare un proiect ROSE, beneficiar fiind Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti, unde se prevede achizitionarea unui Kit pentru studenti aflati in situatii defavorabile. Va rugam sa ne sprijiniti cu o oferta privind achizitia unui kit pentru studenti. Atasat gasiti Referatul de necesitate, Specificatiile tehnice, Invitatia de participare, Termeni si Conditii de livrare. In cazul in care sunteti interesat, va rugam sa ne trimiteti oferta pana la 17.01.2020, ora 12:00 (tel. 021 402 96 48, email secretariat_isb@upb.ro, persoana contact: prof.dr.ing. Ilie Filip ).

Multumim pentru intelegere si asteptam raspunsul d-voastra cat mai curand posibil. ID Achizitie - RISCMIN CO - AN I Dată publicare anunț - 09.01.2020. Denumire achiziție - Kit pentru studenti. Tip contract - Kit pentru studenti.

Termen limită depunere oferte - 17.01.2020, ora 12:00

Invitatie - prima ediție a „Galei Antreprenorului UPBizz”

Universitatea Politehnica din Bucuresti va organiza prima ediție a „Galei Antreprenorului UPBizz” - Marti, 10 decembrie, începând cu ora 16:00, în Sala Senatului. Acest eveniment isi propune sa devina o celebrare a realizarilor antreprenoriale ale absolventilor, dar si o promovare a antreprenoriatului in randul studentilor universitatii. In cadrul  „Galei Antreprenorului UPBizz”, vor fi premiati absolventii cu rezultate remarcabile din mediul de afaceri, precum si studentii care au castigat concursul organizat de UPBizz in cadrul proiectului ,,Fii Antreprenor 3.0.!". In acest sens, va invitam sa va alaturati demersului nostru de a crea o comunitate care sa contribuie la dezvoltarea spiritului si competentelor antreprenoriale ale studentilor UPB.

Rapoarte cercetare I si III

Rapoartele de cercetare I si III pentru disertatie - de incarcat pe platforma isb.curs.pub.ro pana pe data de 11 ianuarie 2020. Rapoartele de cercetare NU se incarca pe platforma studenti.pub.ro!

Târgul de Cariere POLIJobs

Eveniment organizat de Universitatea Politehnica din București, prin intermediul Agenției de Plasare a Forței de Muncă, în perioada 6-7 noiembrie 2019. Locatie: hol AN, cladire Rectorat, intre orele  10.00 - 16.00. Târgul de Cariere reunește 65 de companii reprezentative pentru piața muncii, ce propun numeroase oportunități de carieră pentru studenți și absolvenți, precum: programe de burse, internship-uri, job-uri part-time sau full-time. Site-ul oficial al evenimentului: http://cariere.upb.ro/.

Repartizare teme licenta

Alianta Romana a Universitatilor Tehnice (ARUT)

Program inscriere proiect PISA

Modul psihopedagogic - anul I Master

Lansare proiect "Fii Antreprenor 3.0"

Lansarea celei de-a treia ediții a proiectului CNFIS-FDI 2019- 0039 ,,FII ANTREPRENOR 3.0!”, din cadrul Universității POLITEHNICA București, organizat prin intermediul Centrului de Antreprenoriat și cofinanțat de către Ministerul Educației Naționale.

Deschidere an universitar 2019-2020

Festivitatea de deschidere a noului an universitar 2019-2020:

Luni, 23 septembrie 2019, in AULA UPB, cu începere de la ora 10:00.

Numarul de locuri pe facultati este limitat. Pentru facultatea ISB sunt disponibile 65 locuri.

Pentru a facilita accesul in sala, studentii sunt rugati sa vina cu aproximativ 20 minute mai devreme.

Studentii de anul I si profesorii sunt invitati luni, 23 septembrie 2019, la festivitatea de deschidere pe facultate a anului universitar, in sala AN-017, ora 13:00.

Proiect PISA

Calendar inscriere si selectie studenti, pentru proiectul "PROFESORI INOVATORI - STUDENTI ANTREPRENORI!", cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020

Program cazare, anul universitar 2019-2020

Pentru obtinerea unui loc de cazare pentru anul universitar 2019-2020, studentii se vor prezenta in zilele de 19 si 20 septembrie, la sediul facultatii ISB (sala D-005), conform urmatorului program:

  • 19 septembrie, orele 9 - 15: anul I; in limita timpului disponibil, dupa cazarea studentilor din anul I vor fi cazati si studentii din anul II;
  • 20 septembrie, orele 9 - 15: anii III si IV, precum si studentii de la master.

La momentul cazarii studentii vor achita suma necesara pentru prima luna de cazare, precum si fondul de rulment.

Proiect PISA

Inscrieri pentru proiectul "PROFESORI INOVATORI - STUDENTI ANTREPRENORI!" (bursa Student Antreprenor, 3 semestre), cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020

Programare restante - sesiune toamna, 2019

26.08.2019 - Au fost efectuate unele modificari privind programarea restantelor la anii III si IV licenta, precum si la Master anul I.

Modificare sala/ora examen Biotehnologii!

Program secretariat ISB, 29 iulie - 23 august 2019

Recuperare Geometrie Descriptiva, anul I, sem. I

Date de recuperare pentru disciplina “Geometrie descriptiva”, anul I, sem.1 (prof. Ermina Tapu):

27.08.2019, ora 10 00 , sala BN 323

29.08.2019, ora 10 00 , sala BN 323

EIT Food RIS Solutions

In scopul dezvoltarii competentelor antreprenoriale ale studentilor, a fost lansat programul EIT Food RIS Solutions. Mai multe detalii aici.

Distribuire tabere de vara, 2019

Tabere studentesti 2019

Tabere studentesti ISB, 2019. Repartitiile pe serii vor fi comunicate pana cel tarziu pe data de 18 iunie 2019, dupa ce acestea vor fi primite de la Casa de Cultura a Studentilor.

Concurs de creatie

Organizator - Ambasada Republicii Chineze in Romania

Colocviu practica, iulie 2019

Stagii Robert Schuman

Parlamentul European ofera stagii Robert Schuman de 5 luni (incepand cu 1 Octombrie 2019) pentru absolventi de studii universitare. Depunerea candidaturilor se face pana pe data de 30 iunie 2019, ora 12:00.

Comisii diploma-disertatie

Antreprenoriat

Initiativa antreprenoriat pentru studenti, cu premii.