Cele mai noi informatii pentru studentii ISB


Sesiune restante

Programarea examenelor, sesiune toamna 2023


Recuperare laborator chimie

Laboratorul de chimie poate fi recuperat in zilele de 28 si 29 August, orele 9:00-14:00, in salile EG-001 si EG-005.


Oportunitati cariera – Edenred Digital Center

Mesajul grupului Edenred Digital Center pentru absolventii specializarii Mecatronica Sistemelor Biotehnice:

Programul EdenTech 2023 si-a deschis portile!

Stim ca exista sute de moduri prin care tu poti sa iti incepi cariera, asa ca impreuna cu noi te vei dezvolta profesional intr-un mediu multicultural, provocator si dinamic, avand acces la cele mai avansate tehnologii. 

Edenred Digital Center Bucharest este cel mai mare hub digital al grupului Edenred pentru proiecte tech.

Care sunt avantajele, daca te alaturi programului?

  • Contract de munca pe o perioada nedeterminata
  • 4 luni dedicate invatarii – teoretice & practice
  • Mentor care sa-ti ghideze calatoria in cadul companiei
  • Expunere internationala
  • Flexibilitate, atat a programului, cat si a lucrului de acasa
  • Oportunitatea de a cunoaste liderii la nivelul grupului Edenred
  • Posibilitatea de a participa la evenimente tech

Te vrem in echipa noastra! Iata care sunt echipele in care te poti dezvolta:

  • Software Development: QA Automation with Java
  • Data: Data Engineer
  • Salesforce: Developer & HubSpot Admin
  • API: API Developer
  • Cloud: Cloud Engineer

Cand incepe EdenTech Graduates Program? In luna Septembrie 2023. Alatura-te echipei noastre globale si bucura-te de oportunitati ambitioase!


Angajare absolventi specializarea MIAIA

Mesajul AGROCONCEPT S.A. pentru absolventii specializarii MIAIA:

Vrei să fii întâmpinat/ă în fiecare zi de lucru de…

  • Echipă dinamică, dornică de muncă și centrată pe obținerea de rezultate?
  • Colegi ambițioși, pasionați de ceea ce fac și gata oricând să-ți acorde suport?
  • Experiențe axate pe dezvoltarea profesională și personală continuă?

 

Acționează astăzi pentru a începe o carieră interesantă și plină de satisfacții!


Angajare studenti specializarea IAIM

Societatea Team Doa Recycle angajeaza absolvent al specializarii IAIM.


Anunt burse aprobate, sem. 2, anul univ. 2022-2023


Anunt important

Studenții sunt rugați să își verifice situația școlară, în contul personal de pe site-ul student.pub.ro și să anunțe la Secretariat orice problemă apărută, orice neconcordanță cu situația reală.


Angajare studenti specializarea MIAIA

TITAN Machiery ROMANIA, parte a grupului Titan Machinery Inc., angajeaza proaspat absolvent al specializarii MIAIA.


Anunt angajare

PURECO Environment ROMANIA angajeaza student cunoscator al unui program de proiectare asistata de calculator, pentru biroul din București, full-time.


Burse sociale, sem. 2, anul univ. 2022-2023


Anunt sustinere diploma/disertatie

A fost modificata programarea sustinerii lucrarilor de diploma/disertatie. Mai multe informatii aici.


Sesiune

Programare examene, sesiune iarna, an univ. 2022-2023


Mobilitati ATHENS Network

Programul de mobilitati de scurtă durată ATHENS Network dedicat studenților va avea loc în perioada 12-19 martie 2023. Înregistrarea participanților pe platforma ATHENS se va realiza pâna la data de 31 ianuarie 2023.

Pentru a aplica la acest program este obligatoriu ca studenții să parcurgă etapele de mai jos:

– accesarea website-ului ATHENS și crearea unui cont pentru selectarea cursurilor pe care doresc să le urmeze http://athensnetwork.eu/

– descărcarea și completarea Formularului de înregistrare și a formularului Student Commitment, pe care să le transmită semnate la adresa de e-mail international@upb.ro


POLIJobs

Târgul de Cariere POLIJobs va avea loc in perioada 16-17 Noiembrie 2022; locatie: Rectorat UPB, holul AN.


ANUNT BURSE

Anunt privind bursele aprobate si criteriile care au fost luate in considerare la analiza dosarelor:


Modele de cereri

Nou: au fost afisate pe site-ul facultatii, in meniul Studenti, diverse modele de cereri, in format doc sau docx.


Burse sociale, sem. 1, anul univ. 2022-2023

Au dreptul să primească bursa socială studenții ale caror venituri NETE lunare pe membru de familie sunt de maxim 1524 lei.

Dosarele pentru acordarea burselor sociale în semestrul I, 2022-2023, se depun la Secretariat, până cel târziu la data de 25.10.2022.

Dosarele pentru Bursa de performanta se vor depune la secretariatul facultatii pana la data de 25.10.2022.


Oportunitate angajare, specializarea IPA

Calipso s.r.l. – Oportunitate de angajare pe postul de responsabil cu calitatea, in industria alimentara


Ghiduri accesare si utilizare platforme

(Moodle, Teams, studenti.pub.ro etc.)

Ghidurile pentru accesarea si utilizarea platformelor de cursuri sunt disponibile la adresa my.upb.ro/ghid-studenti.

In atentia studentilor din anul I (licenta si master). Identificarea datelor de conectare (nume utilizator si stabilire parola), precum si a adresei de email alocata de UPB, se fac urmarind pasii din tutorialul de activare a contului de la adresa (https://my.upb.ro/tutorials/my.upb.ro_Ghid_activare_cont.pdf).

Autentificarea pe platforma de cursuri (curs.upb.ro) se face in doi pasi, utilizand o aplicatie instalata pe telefon (recomandare: Google Authenticator). Ghidul de utilizare al acestei aplicatii se afla aici.

Incepand cu acest an universitar, Microsoft Teams trebuie lansat de pe platforma my.upb.ro, sectiunea “Servicii”. In caz contrar nu se garanteaza functionarea corecta.

Foarte important! Nu dezinstalati de pe telefon aplicatia pe care ati folosit-o pentru autentificarea in doi pasi (FreeOTP sau Google Authenticator)! In caz contrar nu veti mai putea accesa platformele de cursuri. In cazul in care ati dezinstalat aplicatia, accesati platforma https://ticketing.upb.ro/open.php, la Subiect alegeti Login (login.upb.ro), apasati Creeaza tichet si explicati in detaliu problema.


In atentia studentilor din anul I

Plata burselor, a premiilor si ajutoarelor sociale, decontarea abonamentelor STB, etc. se vor realiza prin transfer bancar într-un cont de card. Prin urmare, studenții trebuie să aiba un card pe numele lor și sunt rugați să aduca la Secretariat un extras în care să fie specificat IBAN-ul .

Nu se vor lua în calcul cardurile Revolut!


Taxe si conturi, an univ. 2022 – 2023



Pentru studentii/candidatii la specializarea MIAIA

Programul european Tineri Lideri pentru Agricultura


Restante anul IV

Studentii din anul IV care au ramas cu maxim 2 restante, pot sustine aceste examene intr-o sesiune suplimentara, in perioada 20-24 iunie 2022, pe baza unei cereri depuse la Secretariat. Cererile se vor depune pana luni, 20.06.2022, ora 14:00.


Program recuperari Chimie

29, 30, 31 August, orele 9:00 – 13:00, sala EG 001.


Restante RM1 si RM2

Restantele la disciplinele RM1 si RM2, pentru studentii din anul IV, se mai pot sustine si pe data de 16.06.2022, sala CB 020, ora 8:00.


Programare examene sesiune vara

Sesiune vara – programarea examenelor si a restantelor (anii IV licenta / II master).


Oferta angajare pentru absolventii specializarii MIAIA

SC Mecanexim Engineering SRL angajeaza absolventi ai domeniului Inginerie Mecanica. Detalii suplimentare puteti gasi aici.


Anunt finalizare studii

Adresa privind perioadele si conditiile de sustinere a examenelor de diploma / disertatie.


Anunt taxe

In atentia studentilor care au de achitat taxe.


Oferta angajare pentru absolventii specializarii IPA

SC Convenience Prod SRL angajeaza inginer tehnolog – Industria Alimentara. Detalii suplimentare puteti gasi aici.


Oferte pentru studentii specializarii MSB

Job Openings at Duckietown: We have some open positions that might be of interest to MSB students. Specifically, we are looking for:

 – A Backend Software Developer / DevOps person;

 – A Robotics UX Engineer;

 – A Senior Hardware Engineer.

For more details and information about how to apply see here: https://duckietown.freshteam.com/jobs/


Oferte pentru studentii/absolventii IPA si TAIA

Impact Hub Bucharest – reprezentant în România al EIT Food Hub – organizează:

Workshop pentru studenți – Joburile viitorului în industria agroalimentară | Workshopul este structurat în 3 zile de învățare teoretică și practică și se va desfășura online, pe platforma Zoom, în perioada 11-13 aprilie.

Înscrieri și informații la adresa https://www.impacthub.ro/joburile-viitorului-in-industria-agroalimentara/

Internship plătit la EIT Food prin RIS Fellowship Action Line; sunt disponibile 45 de locuri pentru 45 de masteranzi, docdoranzi sau post-doctoranzi cu background educațional divers care vor descoperi în cadrul programului oportunități unice de joburi în industria alimentară prin intermediul participării la internshipuri plătite de 3-6 luni.

Mai multe detalii la adresa http://timo.wz.uw.edu.pl/risfellowships/



Oportunitate angajare ingineria mediului

Eurofins Scientific Group este o companie multinațională de științe a vieții, care oferă o gamă unică de servicii de testare analitică clienților din mai multe industrii, pentru a face viața și mediul nostru mai sigure, mai sănătoase și mai durabile.


Webinar educatie financiara pentru studenti

Nivelul redus de alfabetizare financiară din România reprezintă unul dintre motivele pentru care Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) și-a asumat un rol activ în dezvoltarea și livrarea de programe de educație financiară adresate tuturor categoriilor de consumatori sau viitori consumatori de produse financiare nebancare. Studenții reprezintă o categorie foarte importantă în acest context, ei pregătindu-se să intre pe piața muncii și să înceapă viața de adult.

 

Este posibil ca un număr foarte mare de studenți să își dorească o carieră de antreprenor, o parte dintre ei devenind antreprenori chiar din timpul facultății.  Pentru aceștia, dar nu numai, ASF a pregătit un webinar special dedicat, Învață de la un antreprenor de succes! prin care studenții vor interacționa cu o personalitate a lumii de afaceri și vor putea afla cum să înceapă o afacere, cum se transpune viziunea unei afaceri în practică, care sunt abilitățile necesare pentru a deveni antreprenori de succes și multe altele.

 

Webinarul va avea loc în data de 21 martie de la ora 19:00 și îl are ca invitat pe domnul Radu Georgescu – Chairman of the Board  Seedblink.

 

Mai multe informații despre vorbitor pot fi găsite pe pagina de web a acestuia. Înscrierea pentru participarea la seminar a celor interesați se realizează prin completarea unui formular Google.

 

Participarea este gratuită.


Oportunitate angajare IPA

Vel Pitar angajeaza absolventi specializarea IPA, sau studenti master specializarea TAIA.



Anunt examene

Anunt pentru studentii care nu au putut sustine examene in sesiunea de iarna, datorita faptului ca au fost in carantina/izolare.


Programare examene, sesiune iarna

Intrucat este posibil sa intervina anumite modificari privind ora si sala in care au loc examenele, va rugam sa verificati inca o data aceste informatii in ziua precedenta examenului.


Program mobilitati ATHENS

Programul se desfasoara in perioada 12-19 Martie 2022. Inregistrarea studentilor se va face pana pe data de 01.02.2022.


Ghiduri accesare si utilizare platforme

(Moodle, Teams, studenti.pub.ro etc.)

Ghidurile pentru accesarea si utilizarea platformelor de cursuri sunt disponibile la adresa my.upb.ro/ghid-studenti.

In atentia studentilor din anul I (licenta si master). Identificarea datelor de conectare (nume utilizator si stabilire parola), precum si a adresei de email alocata de UPB, se fac urmarind pasii din tutorialul de activare a contului de la adresa (https://my.upb.ro/tutorials/my.upb.ro_Ghid_activare_cont.pdf).

Autentificarea pe platforma de cursuri se face in doi pasi, utilizand o aplicatie instalata pe telefon (recomandare: Google Authenticator). Ghidul de utilizare al acestei aplicatii se afla aici.

Dupa activarea conturilor, pentru a participa la cursuri, este necesar sa accesati urmatoarele doua platforme:

  • curs.upb.ro (platforma pe care profesorii incarca materialele de curs si pe care se dau teste). Autentificarea se face cu parola stabilita la activarea contului si numele de utilizator de mai sus (de obicei prenume.nume);
  • teams.office.com (platforma pentru cursuri live online); autentificarea se face cu parola stabilita la activare si cu adresa de email valabila in UPB (NumeUtilizator@stud.isb.upb.ro)

Foarte important! Nu dezinstalati de pe telefon aplicatia pe care ati folosit-o pentru autentificarea in doi pasi (FreeOTP sau Google Authenticator)! In caz contrar nu veti mai putea accesa platformele de cursuri. In cazul in care ati dezinstalat aplicatia, accesati platforma https://ticketing.upb.ro/open.php, la Subiect alegeti Login (login.upb.ro), apasati Creeaza tichet si explicati in detaliu problema.


Oportunitate angajare studenti/absolventi IPA

J.S. Hamilton Romania angajeaza studenti/absolventi specializarea IPA. Detalii aici. Candidatii pot trimite CV-urile sau mesaje la adresa resurseumane@hamilton.com.pl




Burse sociale, sem. 1, anul univ. 2021-2022

Au dreptul să primească bursa socială studenții ale caror venituri NETE lunare pe membru de familie sunt de maxim 1386 lei.

Dosarele pentru acordarea burselor sociale în semestrul I, 2021-2022, se depun la Secretariat, până cel târziu la data de 29.10.2021


Inscrieri discipline psiho-pedagogice

(Anul I licenta / Anul I master)

Masteranzii de anul I, care au absolvit Programul de formare psihopedagogică Nivelul I, se pot înscrie la Programul de formare psihopedagogică Nivelul II, în perioada 4-15 octombrie 2021.

Înscrierea presupune:

– completarea unui formular online (cerere de inscriere si chestionar motivațional); acesta se gaseste pe site-ul departamentului DFC-SSU (http://dppd.upb.ro/) si

– depunerea la secretariatul DFCD-SSU (Departamentul de Formare pentru Cariera Didactica si Stiinte Socio-Umane) a documentelor care atestă finalizarea studiilor de licenta, respectiv absolvirea programului de formare Nivelul 1 (corp BN 313, etaj 3, camera 313).

Accesul studentilor la cursurile de pe Moodle si Teams este conditionat de bifarea disciplinelor de la Nivelul 2 in contractul de studii.

Studentii din anul I licenta trebuie sa completeze formularul online (cerere de inscriere si chestionar motivațional), aflat la adresa http://dppd.upb.ro/ (in partea de jos a paginii web).

Mai multe detalii: la adresa http://dppd.upb.ro/.


HOTARARE

Privind taxele pentru studentii care repeta, incepand cu anul universitar 2021-2022 (clic aici)


Examene diploma/disertatie – sept.2021

Inscriere: 30.08 – 10.09.2021

Sustinere: 13.09 – 15.09.2021 (programarea pe specializari se va afisa in curand)


Oportunitate angajare absolventi MIAIA

Societatea noastra MECANEXIM ENGINEERING SRL – www.mecanexim.ro – cu sediul in comuna 1 Decembrie Ilfov angajeaza ingineri mecanici pentru divizia de reparatii motoare Diesel KUBOTA agricole si industriale, proaspat absolventi de facultate.

Angajarea se face cu contract de munca in domeniul motoarelor Diesel Kubota – MADE IN JAPAN . Se ofera:

– Salarii atractive cu bonusuri de performanta foarte avantajoase;

– Tichete de masa;

– Mediu de lucru profesional.

Contact: Dipl. Ing. Viorel Deciu

GENERAL MANAGER

Telefon: +40 21 369 13 40

Fax: +40 21 369 13 41

Mobil:+40 74 999 6666; +40 74 467 1621

www.mecanexim.ro




Oferta angajare absolvent specializarea MIAIA


Anunt taxe

Va informam ca termenul limita pentru achitarea taxelor aferente disciplinelor restante este 01.06.2021! Studentii care nu vor achita taxele in termenul stabilit nu vor putea sustine examenele in sesiune de vara

Decanat ISB



Targul de cariere PoliJobs

In perioada 12-13 Mai 2021, Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti prin intermediul Biroului “Agentia de Plasare a Fortei de Munca” organizeaza, in mediul online, a patra editie a Targului de Cariere POLIJobs – Editia online.

Vino și tu să afli care sunt job-urile disponibile, să interacționezi direct cu angajatorii prin intermediul webinariilor, a interviurilor virtuale și să te inscrii pentru jobul dorit!


Lista studentilor admisi in proiectul Maximus

In cadrul proiectului Maximus, au fost declarați admiși 33 studenți.


Sesiunea de comunicari stiintifice studentesti

In perioada 14 – 15 mai 2021, Facultatea de Ingineria Sistemelor Biotehnice organizează Sesiunea de Comunicari Stiintifice Studentesti, online, prin intermediul Platformei Microsoft Teams.


Rezultat Bursa URSUS

In urma analizei dosarelor depuse, bursa URSUS a fost castigata de catre studenta BADIU ANDREEA – IOANA, anul III, specializarea Ingineria Produselor Alimentare, media 10.


Cerere oferta Consumabile si Rechizite

Stimati colaboratori-furnizori de bunuri si servicii,

Avem in derulare un proiect ROSE, beneficiar fiind Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti, unde se prevede achizitionarea de Consumabile si rechizite pentru sustinerea activitatilor cu grupul tinta (GT). Va rugam sa ne sprijiniti cu o oferta privind achizitia de consumabile si rechizite. Mai jos gasiti Invitatia de participare, precum si Termenii si Conditiile de livrare. In cazul in care sunteti interesat, va rugam sa ne trimiteti oferta pana la 06.04.2021, ora 12:00 (tel.: 021 402 9648, email secretariat_isb@upb.ro, persoana de contact: Prof dr. ing. Ilie Filip, (tel.: 0741 045 356, email: ilie.filip@yahoo.com. Multumim pentru intelegere si asteptam raspunsul d-voastra cat mai curand posibil.

ID Achizitie – RISCMIN CO – AN II

Dată publicare anunț – 30.04.2021

Denumire achiziție – Consumabile si rechizite pentru sustinerea activitatilor cu grupul tinta (GT)

Tip contract – Consumabile si rechizite pentru sustinerea activitatilor cu grupul tinta (GT)

Termen limită depunere oferte – 06.04.2021, ora 12:00

Multumesc!

Director grant, Prof. dr. ing. Filip Ilie Tel: 0741045356


Cerere oferta Tablete

Stimati colaboratori-furnizori de bunuri si servicii,

Avem in derulare un proiect ROSE, beneficiar fiind Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti, unde se prevede achizitionarea de Tablete. Va rugam sa ne sprijiniti cu o oferta privind achizitia de Kit – studenti. Mai jos gasiti Invitatia de participare, precum si Termenii si Conditiile de livrare. In cazul in care sunteti interesat, va rugam sa ne trimiteti oferta pana la 06.04.2021, ora 12:00 (tel.: 021 402 9648, email secretariat_isb@upb.ro, persoana de contact: Prof dr. ing. Ilie Filip, (tel.: 0741 045 356, email: ilie.filip@yahoo.com. Multumim pentru intelegere si asteptam raspunsul d-voastra cat mai curand posibil.

ID Achizitie – RISCMIN CO – AN II

Dată publicare anunț – 30.04.2021

Denumire achiziție – Tablete

Tip contract – Tablete

Termen limită depunere oferte – 06.04.2021, ora 12:00

Multumesc!

Director grant, Prof. dr. ing. Filip Ilie Tel: 0741045356


Cerere oferta kit-uri studenti

Stimati colaboratori-furnizori de bunuri si servicii,

Avem in derulare un proiect ROSE, beneficiar fiind Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti, unde se prevede achizitionarea de Kit – studenti. Va rugam sa ne sprijiniti cu o oferta privind achizitia de Kit – studenti. Mai jos gasiti Invitatia de participare, precum si Termenii si Conditiile de livrare. In cazul in care sunteti interesat, va rugam sa ne trimiteti oferta pana la 06.04.2021, ora 12:00 (tel.: 021 402 9648, email secretariat_isb@upb.ro, persoana de contact: Prof dr. ing. Ilie Filip, (tel.: 0741 045 356, email: ilie.filip@yahoo.com. Multumim pentru intelegere si asteptam raspunsul d-voastra cat mai curand posibil.

ID Achizitie – RISCMIN CO – AN II

Dată publicare anunț – 30.04.2021

Denumire achiziție – Kit – studenti

Tip contract – Kit – studenti

Termen limită depunere oferte – 06.04.2021, ora 12:00

Multumesc!

Director grant, Prof. dr. ing. Filip Ilie Tel: 0741045356


Cerere oferta kit-uri studenti


Angajare absolventi MIAIA

Societatea MECANEXIM ENGINEERING SRL (www.mecanexim.ro), cu sediul in comuna 1 Decembrie Ilfov, angajeaza absolventi ai specializarii MIAIA. Angajarea se face cu contract de munca in domeniul motoarelor Diesel Kubota si nu numai. Se ofera: – Salarii atractive cu bonusuri de performanta foarte avantajoase; – Tichete de masa; – Mediu de lucru profesional. Pentru detalii, puteti suna la numarul de telefon +40 21 369 13 40.


Anunt burse sociale

Toate dosarele depuse pentru BURSA SOCIALA pentru sem. II, 2020 – 2021, care au indeplinit conditiile de venit (venit/membru familie – 1386 lei) si medie (medie sem. I – min. 5), AU FOST APROBATE!


Bursa Ursus

Compania SC Ursus Breweries SA sponsorizează, prin programul “Bursa URSUS – Studenti pentru Comunitate”, acordarea unei burse în valoare de 400 lei pe luna, timp de 9 luni.


Oferta angajare absolventi MIAIA


Burse sociale, sem. 2 anul univ. 2020-2021


Proiect MAXIMUS

Facultatea Ingineria Sistemelor Biotehnice este implicata in proiectul “Maximizarea succesului profesional prin metode inovatoare de dezvoltare a abilităților practice în inginerie – MAXIMUS” prin care se vor derula, in perioada 2020 – 2022 activitati dedicate studentilor aflati in anul III de studii. Pentru a va inscrie in grupul tinta, gasiti toate informatiile necesare aici.


COVID-19: locatii izolare/carantina


Examene diploma/disertatie, martie 2021


Taxe scolarizare/restante – URGENT!


Sesiune iarna, 30 ian. – 19 febr. 2021


Targul de cariere POLIJobs

In perioada 25-26 Noiembrie 2020, Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti prin intermediul Biroului “Agentia de Plasare a Fortei de Munca” organizeaza, in mediul online, a treia editie a Targului de Cariere POLIJobs. Pentru inscrierea la eveniment, va rugam sa accesati linkul: https://forms.gle/bvmrm5nNcweBa6Bb6.


Program secretariat ISB, incepand de luni, 9.11.2020


Liste burse, licenta si master

IMPORTANT! Conform deciziei CA al UPB, media de bursa pentru studentii din anul IV se calculeaza anul acesta fara a lua in considerare nota de la practica (chiar daca aceasta exista).


Burse si alte forme de sprijin pentru studentii de la licenta si masterat

IMPORTANT! Dosarele pentru Bursele de Performanta pt anul univ. 2020-2021 se vor depune, la Secretariat, pana la data de 26.10.2020.


Pentru studentii restantieri sau cu diferente

Studentii care au diferente sau discipline restante din anii anteriori (pentru semestrul I) si nu se regasesc pe platformele Moodle si/sau Teams la aceste discipline, sunt rugati sa ii contacteze pe chat-ul de pe Microsoft Teams pe profesorii titulari ai acestor cursuri pentru a fi adaugati in grupurile aferente cursurilor. Termen: 19.10.2020


Ghiduri de accesare a platformelor online, pentru studentii UPB


Mesajul Decanului catre studentii ISB la inceputul anului universitar 2020-2021

Organizarea studiilor de licenta, masterat si doctorat in anul universitar 2020-2021

Studentii isi vor putea activa conturile de accesare a platformei online pe masura ce datele lor personale vor fi finalizate. Verificarea datelor personale si intocmirea contractelor de studii vor fi finalizate in cursul zilei de vineri, 02.10.2020.


Cazare septembrie 2020


Certificate absolvire cursuri pe platforma Coursera

Studentii facultatii ISB care urmeaza cursuri pe platforma Coursera si doresc echivalarea practicii, trebuie sa le finalizeze si sa primeasca certificat de absolvire pana pe data de 30 septembrie 2020. Certificatele trebuie transmise catre pe adresa de email secretariat_isb@upb.ro pana in data de 01 octombrie 2020. In cuprinsul emailului vor fi mentionate numele complet, specializarea si grupa.


Conditii de promovare

Toti studentii care nu indeplinesc conditii de promovare, conform Deciziei aprobate de catre Consiliul facultatii si, care doresc sa continue studiile in an special (sa repete anul ), in regim cu “taxa/disciplina”, trebuie sa trimita la Secretariat o cerere in acest sens.

Cererile se trimit pe adresa : secretariat_isb@upb.ro. Termenul de depunere a cererilor este 24 sept. 2020


Proiect ROSE – apel pentru studentii din anul I

Proiect ROSE – apel pentru studentii din anii II si III



Anunt absolventi licenta/master

Absolvenţii promoţiei 2020 licenţă şi master îşi vor putea ridica adeverinţele de absolvire de la secretariatul facultăţii, de luni până joi, între orele 10:00 – 12:00.În acest scop absolventii vor depune proiectele de diplomă/disertaţie în format tipărit.


Absolvenţii promoţiei 2019 licenţă şi master îşi vor putea ridica diplomele începând de luni, 13.07.2020, din Rectorat (biroul Diplome, etaj 3, camera 307) numai cu programare la tel. 0214029639.

Platforma internationala Coursera,

Oferta cursuri gratuite pentru studentii ISB

Studentii facultatii ISB beneficiaza de oferta gratuita pentru cursurile oferite de platforma de invatare online Coursera. Cursurile trebuie finalizate pana in data de 30 septembrie 2020. Universitati de renume din intreaga lume ofera cursuri online si certificate/diplome de absolvire prin intermediul platformei Coursera. Predarea si materialul scris sunt, in majoritatea cazurilor, in limba engleza.

Studentii care sunt interesati vor trimite email pe adresa secretariat_isb@upb.ro, mentionand numele complet si grupa, respectiv cursul/cursurile de pe platforma Coursera pe care sunt interesati sa-l urmeze. Pentru a beneficia de gratuitate, inscrierea pe platforma Coursera se va face doar folosind link-ul primit de fiecare student ca raspuns la emailul trimis la secretariat.

IMPORTANT! Studentii care doresc sa beneficieze de aceasta oportunitate trebuie sa se inscrie pe platforma Coursera pana pe data de 31 iulie 2020, folosind contul de email alocat de universitate (@stud.isb.upb.ro; informatii privind accesarea contului de email).

La finalul perioadei studentii care au finalizat cursurile vor primi certificate de absolvire.

Studentii care au optat pentru unul sau mai multe cursuri pe aceasta platforma si le-au absolvit, vor fi recompensati prin echivalarea practicii din anul III (chiar daca studentii sunt din anii I sau II), sau prin acordarea unor puncte bonus la anumite discipline (in functie de ciclul de studii (licenta sau master) si de disciplina/disciplinele pe care le-au absolvit pe platforma Coursera).

Rapoarte cercetare II si IV

Rapoartele de cercetare II si IV pentru disertatie – de incarcat pe platforma isb.curs.pub.ro pana pe data de 22 mai 2020. Rapoartele de cercetare NU se incarca pe platforma studenti.pub.ro!

Raportul II de cercetare se va incarca la disciplina “Cercetare stiintifica 2”, iar Raportul IV de cercetare – la disciplina “Cercetare stiintifica, practica si elaborare disertatie”.

Hotarari CA privind modalitatea de desfasurare a activitatilor didactice, a practicii si de evaluare a studentilor, pe perioada starii de urgenta

Apel achizitie – proiect ROSE

Stimati colaboratori-furnizori de bunuri si servicii,

Avem in derulare un proiect ROSE, beneficiar fiind Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti, unde se prevede achizitionarea de Echipamente IT. Va rugam sa ne sprijiniti cu o oferta privind achizitia de Echipamente IT. Ata